måndag 3 december 2012

Malta in short...

Känner ett visst behov av att återberätta min senaste tripp i pokerväg men just idag är jag inte stark nog d.v.s. jag är rejält trött samtidigt flickvännen födelsedag pockar på uppmärksamheten. Jag ville dock inte lämna er famlandes i mörkret helt varför jag vill teasa er med följande utvalda headlines från veckan som varit:

- En hedrande 43:e plats i SM för egen del
- Ovärdigheten i att tvingas flyga med random folk
- Flickvännens kokostoppsbajsningsskills
- Den ädla konsten att slotta med stil
- Lokala förmågors framgångar
- Lite iakttagelser av kreti och pleti i pokersvängen
- Utvärdering av arrangemanget i stort

Jag hoppas kunna frambringa kraft nog att sätta allt detta på pränt imorgon, absolut senast onsdag ska ni ha allting svart på vitt så hav förtröstan...

Inga kommentarer: