söndag 8 januari 2012

Ingen John Blund här inte...

Så underbart, jag hittade sängen runt 03.00 och har legat och vridit mig sedan dess utan att i princip få en enda gnutta sömn, känns så oerhört moget på så många plan och det känns redan nu som att det här kommer att bli en underbar måndag. Eller inte. Jag har i alla fall roat mig här på morgonkvisten med att sammanställa de största händerna från min Startstacks-turnering igår söndag, vet inte egentligen vad jag vill utan var mest nyfiken på själv hur det hela egentligen gick till:

 
Som ni kan se(om ni kan tyda tabellen) så var det egentligen under 34 händer i början av turneringen som allt det paranormala hände, sedan lugnade det ner sig för att sakta men säkert jobba sig ned mot botten. Som synes så är det ju rätt fina setups/gåvor jag får i början när jag bygger min stack till sanslösa 5 x avg eller vad det nu var, rätt många BB som åker in i varje också så där kan vi snacka om maximering av utfallet. Men vad spelar det för roll, fick jag mer pengar för det? Eller snarare fick jag pengar överhuvudtaget för det? Nej och det är jag inte alls bitter för, nejdå. Vet inte hur mycket bättre start i en turnering man kan önska, nästa gång får jag dock önska ett minst lika bra mellan- och slutparti också.
 
Jag får väl sätta igång packandet här och fräscha till mig själv inför avfärden, måste försöka hinna förbi banken under dagen också vilket inte ska vara helt omöjligt då jag tror att vi börjar rulla mot seneftermiddagen till.

Inga kommentarer: