fredag 26 oktober 2012

Butchered by Bussman...

Verkar som referenser till mig har blivit ett stående inslag i den andra säsongen av "Dybban flyttar in", i det första fick jag en släng i slutet då Dybban kom på Wigg med att göra lite fysiska övningar på nattkvisten medan nu i det andra fick en viss Adrian Bussman "äran" att analysera mitt vik i Steken som förevigades i avsnittet där jag medverkade.

Adrian hade svårt att hålla sig för skratt och jag förstår honom, att jag foldar handen där är ganska sinnessjukt men det fanns två saker som gjorde att jag tog det beslutet:

1) Jag hade en gutkänsla om att ett överpar till mina tior var exakt det motståndaren hade, min magkänsla brukar inte svika mig och nu var den väldigt påtaglig

2) Jag var med på TV och ville inte busta ur turneringen efter 20 minuters spel

Tycker dock det är en aning kul att handen donkifierat mig i mångas ögon, inte mig emot. Hade det inte varit ett TV-team på plats så hade degen åkt in, inget snack om saken. Nu blev det bara hjärnsläpp på så många plan, vad gör man inte för att roa folket.

Seg som attan är jag men ska alldeles strax rulla mot Aqva för månadsfinalen där, bör bli rätt bra med folk och ska bli kul att träffa klientelet igen. Imorgon blir det upp i ottan för att vara helg då det är en bit att köra till AOPW, vi får hoppas på övernattning där för då är jag med till dag två. Wish me luck, kan b ehöva lite framgång då jag idag fixade till vänsterlyktan på bilen till det habila priset av 2,1k. Pengar rullar in men pengar rullar fan ut också...

Inga kommentarer: