tisdag 16 februari 2010

Blivande fru Koivulainen...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja Koivu, tänkte bara säga tack för att du förgyller min och andras vardag med din blogg. Kan va kul att få en påminnelse om det ibland, tänkte jag :)

Och visst fan är det härligt med glada sporttjejer. Jag tror jag paxar Lindsey Vonn här i detta nu! ;)

Ha det!

Joge

Koivulainen sa...

Tja mannen, det var ju ett tag sedan man hörde något från dig så det är skönt att se att du lever. :) Tackar för de värmande orden, alltid kul att höra att man roar någon själ därute...

Hmmm, henne har jag inte ens lagt märke till, måste kolla upp henne. Jag kan dock tipsa dig om det danska damcurlinglaget, där snackar vi lite dejliga danska flickor. :) En av dom har ju hunnit med ett utvik i curlingförbundens kalender...nipple-shot till och med. ;) Ha det bra och lycka till vid borden...