söndag 7 februari 2010

Minnesradering...

Ibland önskar jag verkligen att saker och ting gick att radera ur minnesbanken, speciellt tillfällen när sinnet har egen lekstuga och låter tidigare händelser ha fritt spelrum väckandes en massa hjärtesorg och olust. Jag är ganska trött på att bli förföljd av kärlek som flytt ur mina händer, att en kvinna kan sätta sådana spår är nästintill ofattbart. Erase and rewind, please...

PS. Jag lyckades i alla fall plussa 3k på PLO-cg i helgen, alltid något, och de slantarna kan ju användas till en mer rättfram temporär lösning på problemet = dyngfylla. DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom igen nu Kouivo! Nu vill jag ha en uppdatering med lite positiva tankar! Glöm alla gamla flickor och gå vidare! Världen är full av singelkvinnor! Se bara till att vara svårfångad då kommer dom böna och be efter dig. Hehe //J

Koivulainen sa...

Ok, jag ska skärpa mig men man måste ju få ha lite mentala svackor ibland. :) Klart världens alla kvinnor suktar efter ett praktexemplar som mig, det är bara synd att de inte insett det själva än men tiden kommer...tiden kommer. :)