tisdag 28 juli 2009

Tillbaka från evigheten...

Jag har hittat hem igen med alla lemmar i behåll, tro det eller ej...allting gick bra och inga större incidenter att rapportera om, jag kommer med en mer detaljerad redogörelse senare. Just nu vill jag bara låta er veta att jag är back, back for good...jag vet ju att ni saknat er favoritfinne och en av de få finnar ni inte vill bli av med, om jag så satt på ert ansikte.

Enda negativa är att jag kollade vågen precis, 2 kg plus sen avfärden. Fuck fuck fuck! Nu blir det fucking Auschwitz-style framöver...efter att jag ätit upp allt godis jag köpte på båten. Som lite plåster på såren bokade jag i alla fall en biljett till U2 på Ullevi lördag, ska dit med storebror $ co och det ska faktiskt bli kul att se dessa irländska grabbar då jag inte sett dom förr.

Nåja, det får räcka så länge, jag återkommer nog som sagt imorgon med en djupare inblick i den finska idyllen. Heippa!

1 kommentar:

Plzd2beatU sa...

Välkommen hem finska pinnen