måndag 31 maj 2010

Störd gosse...

Det är vad jag är, totalt fucked up in the head. Usch vad trött jag blir på mig själv...jag sätter in lite pengar på SvS kvällen till ära och lyckas faktiskt hyfsat bra vid PLO-borden då jag bl.a. plockar runt sex inköp från en och samma snubbe. Tyvärr åker jag på en del vidriga utdragningar vilket dock hör PLO till men när det kommer flera på raken blir jag lite putt, trots det håller jag i spelet skapligt och mot slutet ligger jag lite plus. Det är då jag får den ångestframkallande idén att jag ska skotta lite så jag tar det jag har satt in och arbetat med under hela kvällen och kliver in på ett alldeles för högt bord, där tar det 10 minuter innan allt är borta. Jag är så urbota dum i huvudet så det finns inte, varför inte nöja sig med lillplusset och lägga ner för dagen? Nej, då ska denna mentalt sjuka individ in och skotta...nej, nu får jag skärpa mig och jag stänger nog av mig själv från PLO-slasken ett tag nu. Det får ju bara inte gå till så här...

Usch fy blä.

Inga kommentarer: