tisdag 19 oktober 2010

Who's the king...

I am. So fuck you. Ok, det är väl ungefär det som behöver sägas om mitt tillstånd just nu, känner mig som en fågel Fenix som klöst sig ur askhelvetet och pissat på resterna. Jag ömsar skinn ännu en gång och lämnar det förra jaget bakom mig, nu är det på mina villkor det ska dansas igen om det överhuvudtaget ska dansas. Jag ska få ordning på prioriteringarna och älska den som älskas bör d.v.s. mig själv, vem ska vara min gud om jag inte kan vara det själv? Har ni problem med det kan ni ställa er i kön...

Puh, då har jag varit kaxig ett tag igen och kan återgå till lite lugnare toner. Jag sitter här på hotellrum på okänd ort och är lite allmänt krasslig, förra veckans förkylning verkar inte ge med sig och halsontet är i sakta antågande igen. Som för att göra saker och ting än värre så har jag precis slaskat bort ett plus drygt 2k på SvS, detta efter att en fisk tiltat mig å det grövsta och jag inte haft sinne nog att avbryta i tid. I och med det försvann ett inköp till SM all världens väg, att jag aldrig lär mig. Dock måste jag tillstå att mitt PLO-spel blir mer och mer stabilt, känner att jag faktiskt vet vad jag pysslar med för en gångs skull.

Har på Real - Milan på TVn och måste ju säga att Milan inte haft mycket att säga till om ikväll, riktigt bleka har de varit och Zlatan har inte gjort mycket väsen av sig. Zlatan är Zlatan. Bara för det höll han på att göra mål precis...

Imorgon bär det av hemåt igen och det ska bli skönt att landa hemma igen, dags att få lite struktur på saker och ting som sagt. Nu är det dags att spola av den här val-liknande kolossen och försöka få lite sömntimmar. Av någon anledning har jag knappt kunnat sova de senaste nätterna, finner ingen uppenbar anledning till dylika företeelser. Ja just det, ont i nacken har jag också, on top of everything. Det kostar att ligga på topp...

Inga kommentarer: