måndag 20 oktober 2008

Metallica...

släppte ju plåtar idag, det glömde jag ju att nämna och jag försökte vara med att hugga på dessa trots ockerpris på 750 spänn/styck för de bästa sittplatserna. Tror ni att jag hade en chans? Nope, kom inte fram överhuvudtaget vare sig på nätet eller telefon...det är alltid samma visa när det gäller dessa mastodonter, man ska vara lyckligt lottad för att komma åt några biljetter. Nu återstår i så fall bara andrahandsmarknaden där priserna är fyrdubbla och det känns ju sisådär...

Denna gång hade de biljetter för två konserter men inte ens det räckte längre än 30 min, sick shit...senaste plattan växer förresten för varje lyssning, helt klart det bästa de gjort sedan den svarta skivan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte 2 platser. Inte åt mig själv, men ändå. Gick upp mitt i natten - ca 07.00

Koivulainen sa...

Att du inte fixade åt mig också? Bastard. :) Jaja, grattis då och du, 07.00 är inte natt utan det är helt normal uppgångstid för oss knegare. Slacker... ;)