onsdag 13 maj 2009

No need for words...

16 timmars arbetsdag idag...what more is there to say?

Igår offrade jag mig på en SR på SS och det gick som vanligt, fick jobba med kalla löv ända till en stund efter första pausen då jag plockar upp QQ som är den första handen värd namnet. Jag får till det som jag vill, jag blir all-in pre och möter...AA. Surprise. Pokerformen känns så ljuvlig just nu...jag ska dock försöka köra PLO-KM på lördag, det lär väl bli en snabb historia om jag hamnar på samma bord som Harju igen. Han har förstört min bild av trivsam live-PLO, kommer aldrig glömma den smärtan...

GI-kuren går fortsatt bra även om den fortsatta viktnedgången uteblivit på sistone och det innebär ju inget annat än att det är dags att kicka igång promenerandet på allvar, imorgon är faktiskt den 30:e dagen av kuren och det är ju där boken jag följer drar strecket. Nu har jag ju inte följt bokens dagsrecept slaviskt utan plockat lite här och där, det jag inte gjort än är att tillföra kolhydrater vilket man enligt boken skulle ha gjort vid dag 21. Jag kommer nog att fortsätta utan kolhydrater ett tag till för att se vad som händer... Vad jag dock ska göra är att jag ska köpa mig en rejäl påse lösvikt på fredag och äta en viking kebab på lördag, för att fira ett väl genomförd första månad av mitt nya liv. Jag tänker inte bli något hälsofreak utan kommer att unna mig godsaker, om än kanske inte i exakt samma utsträckning. Som det är i dagsläget har jag ju cuttat bort allt socker i princip men livet är för kort för att man ska överge sockret.

Nej, nu är det fan läggdags, efter en halvtimme på hemmaplan. Gotta love it...

El Perro Del Mar - lägg det bandnamnet på minnet.

1 kommentar:

svensk sa...

Cat.Girl.Kiki.2007.DVDRip.XviD-SSF
Changeling.TELECiNE.XviD-VST
Contract.Killers.2008.DVDRip.XviD-RUBY
Double Dagger (2008) DVDRip
Fifty.Dead.Men.Walking.LIMITED.DVDScr.XviD
Female.Agents.2008.SWESUB.DVDRip.Xvid
Halo 2009
King.Lear.2008.TV.DVDRip.XviD
Nothing.But.The.Truth.2008.DVDSCR.XviD-ARiGOLD
Outlander.2008.SWESUB.DVDRip.XviD-Oliver
Powder.Blue.2009.BDRip.XviD-FRAGMENT
Rallybrudar.2008.DVDRip.XviD.SWEDiSH-RALLY
Seven.Pounds.DVDSCR.XviD-ORC

Dessa har du att välja mellan