onsdag 27 maj 2009

Sinnesjukaste någonsin...

Gissa hur mycket jag grindat ihop idag? Gissa? 13 fucking k...det är HELT absurt, jag har kört PLO på SS på nivåerna 2,5/5 och 5/10 med typ två bord uppe på båda och det har snurrat på som bara den. Det här är nästan för bra för att vara sant och jag får verkligen tvinga mig själv att stänga ner klienten så här dags, det känns som att hela SS är en guldgruva för mig att tömma. Jag slängde faktiskt in mig själv i kvällens 500-kronors och jag höll på att ta mig långt där med innan mina AQ stöp mot 99, sedan använde jag också 400 spänn av bankrullen till att satsa lite på kvällens CL-match och återbäringen där blev 300 kr. Astråkig match by the way men SÅ jävla skönt att Barca vann, nu kan Man-fittorna dra något gammalt över sig.

Nej, jag är så jävla trött nu så jag orkar inte jiddra mer, jag kan bara säga att pokern rullar som aldrig förr. Tacka gudarna för det! Amen. GG WP GN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser vad lite självförtroendet kan göra samt lite deg i ryggen. Utan självförtroende och rulle är man chanslös.

//Johan