tisdag 9 november 2010

Celeb-spotting...

Tredje matchen visade sig bli för svårbemästrad för mig även om jag hade motståndaren i brygga x antal gånger men han träffade allt det låga som gick att träffa, sedan när jag väl fick in såsen i ett vad jag trodde var bra läge satt han med AA. Trist men vad gör man inte... Han började matchen rätt intressant också genom att ställa rakt ut i första handen, det är alternativ poker om något. Jag blev lite konfunderad då han frågade mig om jag heter -inen men insåg sedan att han syftade på mitt nick på SvS(Koivula) och om jag då var Koivulainen for real, de här fanboysen på SvS börjar bli många nu men i det här fallet hävdade herrn att han var Shah The Man(eller Bank The Man för er andra, jag gav honom det namnet rakt av). Hans nick var "banken" så det kan ju antagligen vara han på riktigt och då är jag nästan lite starstruck, jag fick därmed alltså dyng av en av Sveriges officiella pokerbloggare. Coolt är ju bara förnamnet...tyvärr slaktade han en kompis i nästa match också så han har de facto tagit sig till dag 2 i HU-SM. Snyggt jobbat, Shah The Man!

Inga kommentarer: