måndag 8 augusti 2011

Seger i Djupingen...

Jag vet, ni tänker "Men vafan, det är ju samma rubrik på inlägget som igår?" men det är helt i sin ordning för gårdagskvällens bedrift upprepades ikväll. Jag gick och vann kvällens djuping också och ytterligare fina 5,8k letade in sig på kontot, idag var det dock en turnering som var hyfsat sjuk. När vi är 13 kvar har jag 1(en!)SB kvar, med sagolik tur och en portion skicklighet lyckas jag alltså vända a chip and a chair till seger i turneringen. En av de sjukare bedrifterna i turneringsväg för min del någonsin måste jag säga, hands down.

Nu måste jag dock hämta tvätten från tvättstugan, ta en snabbdusch och hitta sängen då morgondagen blir både lång och intensiv. Jag ska dock inte klaga, det rullar ju på rätt bra nu. Jag ska se om jag kan rota fram lite händer från den här turneringen för att visa på min osannolika rush...

Inga kommentarer: