onsdag 16 september 2009

Patetiska människosläkte...

Fy fan vad äckeltiltad jag är, jag har blivit våldförd på av en gammal patetisk gubbe som måste bevisa sin manlighet genom att använda sin bil som en slags förlängd penis och låta den agera som lans mot mitt fordon. Jag är alltså på väg hem från hockeyn på Rocklunda och har stått och väntat på min tur att åka in i kön som sakta masar sig ut från parkeringsplatsen, minst 10 minuter har hunnit passera innan jag äntligen får åka ut och ställa mig i ledet. Samtidigt ser jag i ögonvrån hur en bil åker upp till höger om den bilen som stått till höger om mig när jag väntat på min tur, den här bilen glider alltså upp på högersidan och försöker hitta en genväg in i kön. Jag som tålmodigt väntat på min plats känner att jag vägrar att acceptera detta smita-förbi-beteende som jag uppfattar att den här bilisten pysslar med så jag håller mig väldigt tätt i rumpan på framförvarande bil. Den här gubben försöker dock med ihärdighet tränga sig in men jag lyckas ta mig förbi honom och ser hur han vinkar åt mig från sin bil, jag lyfter bara på axlarna och menar att det inte är något att göra åt det. Tror ni inte den här jävla fittiga äckelgubben trycker upp sin bil i sidan på min så att när jag kör framåt så hör jag hur min bil dras mot hans, först fattar jag inte ens vad fan som händer så jag kollar bakåt och ser honom rycka på axlarna i bilen. Spontant slänger jag upp ett fett fulfinger och ser på honom med den värsta av om-blickar-kunde-döda-blick, han känner sig säkert skitnöjd i sin lilla sketna patetiska värld där han just blivit "förnedrad" inför sin fru av en pojkvasker som mig. Det ger honom alltså rätten att trycka sin bil mot min och repa den, det är rättvisa i hans värld. Jag kokar bara jag skriver det här och är så jävla glad att jag kunde behärska mig och inte kliva ur min bil för att snacka vett med honom, som han beter sig beter sig ingen människa värd min uppmärksamhet. Jag hörde ju att kontakten fanns där men samtidigt var det ingen rejäl smäll så jag förstod att det inte fanns några intryckta plåtar i alla fall, jag visste i det läget inte ens om bilen repats. Jag kör vidare men får tvinga mig själv att inte stanna bilen och slänga upp bildörren för att ge mig bakåt i bilkön och skipa rättvisa, jag vet att det inte hade slutat bra. Just nu blir jag bara än mer besviken på denna gubbfittiga generation av 55+:are som anser sig besitta en slags global rättighet att "straffa" efter deras egen bedömning. Vad gjorde jag som berättigade honom att agera som han gjorde? Jag hade inte överhuvudtaget rört hans bil eller gjort något fel.... FY FAN SÄGER JAG!!! Varför är 90% av människorna på den här planeten totalt jävla pantade i huvudet? Jag ger fan snart upp på mänskligheten... Må denna satans gubbe brinna i helvetet med en stekhet jävla stålstång uppkörd i anus samtidigt som 40 hungriga råttor knaprar på hans, antagligen, lilla lem. Suck. Why why why?

Inga kommentarer: