lördag 28 februari 2009

Fylleblogg...

Jag sitter här hemkommen från BMB och mår lite halvt illa, en kombination av spritintag och fyllekäk i form av kebab som då är den första kebaben på två månader...det gör sitt till i illamåendet och jag har inte lyckats trycka i mig många tuggor av den. En helt ok kväll är till ända och det blev helt ok till slut, vi satt hos polaren och groggade fram till 22.00-snåret innan vi letade oss mot BMB. Väl där blev det lite segt till en början men sedan tog det fart vartefter resten av Västerås anlände, en hel del dans och en del sprit senare är jag allså hemma nu. Tyvärr fick jag inget napp(som vanligt) men en av polarna verkade scora big time, congrats till honom... Mitt liv i form av bad beats fortsätter då jag lyckades bita sönder en tand på krogen när jag tuggade på tuggummi, helt plötsligt krasade det bara till och en halv tand försvann. Nu har jag världens inbuktning på en tand och tandläkaren lär väl besökas snarast, så jävla typiskt...

Nej, nu lär jag gå och sova av mig ruset...är inte direkt onykter men alkoholen lär ju få försvinna ur kroppen under kontrollerade former...godnatt, gott folk!

Inga kommentarer: