måndag 11 maj 2009

Det är mycket nu...

Jag kan redan nu säga att den närmsta tiden kommer att vara fullspäckad av jobb så få se hur mycket privatliv man får till, jag har dock suttit och jobbat ett par timmar här hemifrån på kvällskvisten och samtidigt haft på ESPN America på TVn där de visat hockey. I ett av breaken gör de reklam för någon form av olja till bilen eller något varpå deras logga och slogan kommer fram:

Mr Lube - Ready for a change?

Snacka om dubbelbottnat! Till och med snubbarna i studion fnittrade till över det och var tvungna att ursäkta sig med att det hände något komiskt bortanför kamerorna, fat chance. Grabbarna hade bara en tanke och det hade inget med kameror att göra...om de inte hade tänkt att filma sina äventyr.

GI-kuren fortsätter och sakta men säkert approachar vi de magiska 100 som kanske kan spräckas innan månadsskiftet även om jag planerar med ett litet firande i helgen då jag då tagit mig igenom 30 dagar av detta. Planerna är att intaga en stycke Viking kebab samt en påse delikat lösviktsgodis för att sedan cutta igen, det borde ju inte vara någon fara? Det sjuka är att man blir hjärntvättad av hela grejen, jag känner en oerhörd skuldkänsla bara jag tänker tanken att ta något gott och jag har helt ärligt inte fuskat ett uns hitintills. Hur ska jag någonsin kunna njuta av en påse Polly utan att få självmordstankar efteråt? Hemska värld, jag hade inte mycket och till och med det har de tagit ifrån mig, aaargh! Jag ska försöka meka ihop en fortsättning på min viktkurva någon kväll, ifall någon bryr sig men jag kan meddela att jag närmar mig 103 och har vid tillfällen varit under också. Inte mycket kvar till -10 kg och därifrån är det inte långt till 100-strecket...

GH:Metallica släpps ju om tio dagar och jag tänkte styra upp en liten fin Rock Band-kväll då detta spels oskuld ska tas: hårt, ofta, taktfast och mycket. Jag har ju kärntruppen klar i form av Alex, Rille och Niqlas men är några andra sugna så får ni höra av er så går det säkert att styra upp. Jag kan nästan lova att jag även i samband med detta kommer att avbryta mitt sprit-celibat och suga på flaskan som om jag aldrig sugit på något förr...ehh, det där kom ut lite fel. Det ska bli gott med lite alkohol igen, ok?

Nej, nu är det nog dags att sussa igen, tidig uppgång imorgon...igen...

"I feel like shit but at least I feel something..." - In Flames med låten "Disconnected"

Inga kommentarer: