tisdag 16 december 2008

There is love in the air...

Så här i dagarna har jag stött på ett helt oväntat projekt som dykt upp från ingenstans och upptagit stora delar av min lediga tid varför egentligen ingenting av nytta har uträttats, förhoppningsvis får jag anledning att berätta mer om detta oväntade Koivulainen-goes-xxx...

Det ursprungliga projektet som jag hintat om tidigare verkar sakta men säkert ta form och snart kan det nog vara läge att outa det hela, det känns som om vi är på målrakan med hela grejen och det gör inte direkt ont.

Spelutredningen orkar jag inte ens kommentera efter att effekterna av den sjunkit in, jädra klåpare...

Jag kollade i alla fall klart på True Blood och den serien kan rekommenderas starkt till alla kvalitetskräsna åskådare, den är riktigt bra nästan hela vägen igenom även om sista avsnittet av första säsongen lämnar lite mer att önska. Det känns som att det kommer intriger från alla håll och att de annars så genomgripande trådarna från resterande delar av säsongen faller i skuggan av dessa nya, förvirrade spår som blottas i säsongsfinalen. Jag har väl nämnt det tidigare men vår käre Alexander Skarsgård är en skön svensk vampyr och den killen verkar ha breakat rejält nu efter Generation Kill...fan, jag önskar jag vore Generation Kill-oskuld igen och hade hela härligheten framför mig igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

"Jag kollade i alla fall klart på True Blood och den serien kan rekommenderas starkt till alla kvalitetskräsna åskådare"

Först tyckte jag att det stod "icke kvalietskräsa", men ack vad jag bedrog mig