torsdag 25 december 2008

Trailers...

Efter att Rille utsatt mig för trailern till Wolverine-rullen som kommer i höst fick jag för mig att spana vidare på andra och hittade några guldbitar att se framemot:

Titel: 9



Tim Burtons nya och det är ju inte för inte man blir styv bara av att se den...

Titel: Watchmen



Ännu en av dessa superhjältefilmer som man egentligen inte kan få nog av och denna är regisserad av mannen bakom "300", det bådar ju inte om annat för intressanta stilgrepp.

Titel: Thundercats



Den här tar jag bara med för att den är SÅ jävla dålig, fy fan...Thundercats var ju bland mina hjältar i unga Cartoon Network-dagar men här slaktar de verkligen konceptet, skådespelandet suger ju hästballe och speciellt från herr Diesel. Kräkkänslor... (fast såg ju nu att det här tydligen är någon slags fanmade-grej men vedervärdig är den i alla fall, får verkligen hoppas slutprodukten inte ens är i närheten av detta...)

Inga kommentarer: