måndag 29 december 2008

Upp som en sol, ner som en pannkaka...

Fy fan, de senaste två veckorna har varit de mer tumultartade på länge...för det första så har jag uppenbarligen lyckats starta och avsluta ett passionerat förhållande med en tjej där händelseförloppet var som följer:

Tis - första kontakten
Tor - regga varandras MSN
Fre - första MSN-kontakten
Lör - trevande MSN-kontakt
Sön - Fullfjädrad MSN- och telefonkontakt till 02.30
Mån - Se "Sön" ovan
Tis - Se "Mån" ovan
Ons - första övernattningen hos henne
Tor - andra övernattningen hos henne
Fre - Se "Tis" ovan
Lör - Se "Fre" ovan
Sön - tredje övernattningen hos henne
Mån - SMS, MSN, telefon
Tis - Se "Mån" ovan
Ons - Se "Tis" ovan
Tor - Se "Ons" ovan
Fre - första övernattningen hos mig
Lör - andra övernattningen hos mig
Sön - slut på relationen

What the fuck säger jag bara...det sjuka är att det känts klockrent på alla plan från första början men nu tycker hon att det saknas något tydligen, ja dessa kvinnor. Är det någon som vill bli homosexuell med mig? Tror fan livet vore bra mycket enklare då...

Sedan verkar projektet ha skitit sig kapitalt också, trots ihärdiga insatser från alla inblandade, och vi är ju lite rövknullade just nu men har väl inte gett upp hoppet än. Vi behöver några dagar på oss för att smörja in våra små hål innan vi är beredda på en ny omgång så håll ögon och öron öppna...

Nu kanske ni förstår varför det varit lugnt och stilla på den här bloggen ett tag men hav alltså förtröstan, den kommer nog att vara jävligare och mer miserabel än på länge framöver. Shit vad jag älskar livet!

Lilla enkäten om co-op spel när det gäller ett och samma konto är ju avslutad sedan ett tag tillbaka och det verkar som nästan hälften tycker det är helt ok även om en dryg tredjedel tycker att det är lite tvivelaktigt. En stackare skulle kunna tänka sig att köra tillsammans med mig, måste vara en riktig fisk som inte förstår bättre...jag är ju en enda lång bad beat...

Inga kommentarer: