söndag 28 april 2013

Dags för main event...

Om drygt 30 minuter sparkar det igång, main i årets SM på Pokerstars. Förväntingarna är höga som vanligt, jag tycker mig ha förtjänat ihop till en fin klonk nu och borde kunna få lite uppsving i variansväg. Ser inte överdrivet bra ut ur deltagarantal då det är 488 anmälda just nu, dock är det ju enligt uppgift tre timmars latereg så runt 800 skulle jag tippa på i slutändan vilket dock inte är helt ok. Bra för oss spelare med ett ganska brutalt övervärde även om man kan diskutera de mer negativa aspekterna av det hela också, vid tillfälle.

Om ni gör som jag och bustar tidigt har ni ju morgondagens frirulle på Metspoker att trösta er med, 20.00 kör den igång med reggningsstart 18.00. $200 i potten med $50 i bounty på mig, bara att kliva in på de gratispengarna. Det är lösenordsskyddat och "rebusen" till den hittar ni i mitt förra inlägg, är det några problem med det hela får ni höra av er till mig.

Nej, nu måste jag fortsätta uppladdningen här inför main, lycka till alla ni som kör!

Inga kommentarer: