måndag 8 september 2008

Total teknisk kollaps...

Jag är återigen grinfärdig men den här gången har det inget med poker att göra utan mitt tillstånd beror helt och hållet på att jag kopplat in stärkaren varpå allt fuckat ur:

- HDTV-boxen är igång men laddar ner några jävla inställningsfiler i all evighet så jag får ingen bild.
- Varannan eller var tredje gång jag väljer HDTV-boxens HDMI-ingång på förstärkaren blir det en blinkande blå bild så jag får flippra fram och tillbaka mellan HDMI-ingångarna för att få fram bilden.
- X360 slutade att fungera på så sätt att jag inte får vare sig ljud eller bild längre, vare sig om jag kör kompositen via TVn eller stärkaren.

Jag är fanimej helt grinfärdig efter tre timmars bök, jag fattar ingenting...all form av hjälp mottages med varm hand, tips och trix och lösningar och vad som helst...den här mannen är desperat...SNÄLLA HJÄLP MIG!

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit låter, asjobbigt!