söndag 26 september 2010

-EV redan på resan...

Jag beställde ju den nyss nämnda room servicen och snacka om att jag blev rövknullad och clit-slappad, ursprungspriserna stämde men sedan la de på lite diverse charges på sex extra euro plus att jag oförståndigt nog dricksade butler-fanskapet med €2 så totalt gick min middag på €28.50. Vad fick jag då? Jo, en halvsmält glass till en hyfsat smaklös äppelpaj samt en menlös caesar-sallad som jag bara åt upp hälften av då även den var mer eller mindre smaklös. Ja just det, sen fick jag ju ett glas med sur apelsinjuice till också. Fy fan. Det börjar inte bra det här och en dyr första dag blir det...

Jag reggade mig till SR och djupingen på SvS men det var ju också bortkastade pengar, lyckades dubbla upp rätt tidigt i SR men donkade sedan bort mig totalt trots en miniupphämtning längs vägen. Djupingen var inte så mycket bättre utan där bar det bara konstant nedåt...

Nu har jag alltså bränt allt mitt krut för idag och utgifterna har redan tickat iväg en bra bit in på en andra tusenlapp, fortsätter jag i den här takten under veckan lär jag få sälja katt och hem när jag väl anländer i Sverige igen. Skicka bra vibbar folk, jag verkar definitivt behöva det! Jag ska lägga mig och glo på lite Big Bang Theory i väntan på Hef som borde anlända när som, inte för att det blir särskilt upphetsande så men då kan man knyta ihop den här dagen i alla fall och krama kudden for real. Nu lär det inte bli fler uppdateringar idag men väl mött imorgon...

2 kommentarer:

blomster sa...

Spelar du imorgon?

Kul med snabba uppdateringar

Koivulainen sa...

Nope, inget spel idag, inget strukturerat i alla fall. Antingen onsdag eller torsdag som det smäller på allvar...