torsdag 20 augusti 2009

Mellantider hej hej...

Idag får det bara bli en update om det väsentligaste då jag nog måste börja leta mig mot sänghalmen till vilken sekund som helst samtidigt som det inte direkt hänt något nämnvärt eller av intresse...vilket det kanske inte gör i vanliga fall heller men nu har det alltså hänt än mindre. Två bedrifter idag i alla fall:

1) Ännu en promenad gjord på Björnön, femman pressade runt på 40 minuter i runda slängar. Det går bara lättare och lättare känns det som och tur är väl det, tycker 5 km är alldeles lagom längd och det blir nog inte milen så många fler gånger. Fast man vet aldrig, enda gången jag tagit mig an den hittills hade jag ju äckliga skavsår halva vägen som säkert förtog en hel del av nöjet.

2) Assassin's Creed är avklarat och lagt till handlingarna, ni kommer aldrig höra mig nämna ett endaste ord om det mer. Bortsett från tvåan då som dyker upp senare i höst...

Imorgon blir det alltså en sammankomst på kvällen eller så var planerna i alla fall, jag har inte hört något mer om det hela under veckan trots att mer info lovats så jag ska inte svära på att det blir av. För mig kvittar det, jag kan lika gärna ta en soft hemmakväll med lite vin och annat skojsigt så det är vilket som. Helgen blir hur skön som helst i alla fall och jag ska nog kunna klämma in lite poker mitt i alltihopa också, om minnet inte sviker kapitalt så kör ju höstens GP-liga igång på klubben. På tal om klubbar så verkar ju föranmälningarna till Club Aqvas premiär ta sig ordentligt, i skrivande stund är det 61 pers anmälda och cappen är på 72 så ni som vill vara med får skynda er. Fan, längtar till premiären redan och den är fortfarande en dryg månad bort. Det gäller att hitta substitut tills dess...

Bara en sista grej också: 100 spänn på att Usain Bolt är dyngdopad. Mina 5 cents i ett naivt Sverige.

1 kommentar:

PekkaPung sa...

Mycket bananer o ganja ger resultat! Vi ses på Aqua.
PekkaPung