onsdag 20 augusti 2008

Dagens bubbelgumsvideos...

Artist: Katy Perry
Låttitel: I Kissed A Girl



En låt som fastnade första gången jag hörde den och precis som med bubbelgum kan man inte sluta tugga utan vill bara åt sötman gång efter annan, det här är genial pop när den är som bäst och det spelar ingen roll om du är hårdrockare eller trancetechnonörd...du faller som ett träd. Jag verkligen älskar hur hennes röst sticker iväg i början på refrängerna, "Iiiii kissed a girl, Iiiiii liked it..."...kiss me, Katy...

Artist: Britney Spears
Låttitel: Radar



Jag är inne i en riktig tung Britney-period just nu och hennes senaste skiva är fanimej riktigt jävla grym, förlåt för att jag säger det men jag kan ju inte ljuga. Jag har verkligen gillat Timberlakes och Timbalands senaste mästerverk i dans-/klubbmusiksväg och Britneys senaste är helt klart i klass med dom även om det är lite annorlunda stil, jag har typ fem-sex riktigt tunga favoriter på skivan och dessa kan jag banne mig poppa dagarna i ända. Jag vet, jag är skadad men var det något nytt eller?

Inga kommentarer: