lördag 23 augusti 2008

Fylleninlägg...

Jag är precis hemkommen från en kväll hos en polare som förlängdes i och med ett besök på Varda med lite efterföljande drinkar, oerhört trevligt måste jag tillstå när jag skriver detta en aning salongsberusad. Det har varit en skön kväll med mycket intressanta diskussioner och det hela avslutades med att jag blev nedstirrad och vinkad till av en blond sak som råkade passera uteserveringen precis vid stängningsdags, för ett ögonblick tappade jag fokus till mina bordsgrannars förtret men vad ska man göra. Nu återstår endast tandborstning innan det är läggdags, imorgon gäller det att vara fit for fight inför första GPn på klubben för höstsäsongen och jag ska ju plocka upp Svensk på vägen också. Jag hoppas spriten hunnit rinna ur kroppen tills dess, jag tror inte det ska vara några som helst problem då sista spriten imundigades för ca 1 timme sen. Jag sippar lite lätt på Yoggi jordgubbsyoghurt som fyllekäk i brist på kebab men det borde funka, det känns som att läget är under kontroll trots att jag sänkt en vinare och fyra shots med Tervaleijona-sprit plus två fyror med raspberry-drinkar...bara att jag har koll på intaget borde ju vara försäkrande nog. Nu är det dock läge att nannan kudden rakt av...vi synes på klubben imorgon...

Inga kommentarer: