torsdag 28 augusti 2008

Totalt grinfärdig...

Det är inte sant, jag fattar inte vilken sjuk utdragning jag åkte på alldeles nyss...jag har spelat x antal timmar under kvällen och innan den här handen låg jag 3,5k plus men det skulle strax ändras. Jag har typ QT89 eller något sånt(hittar inte handhistoriken) och synar en preflop-raise, floppen kommer med stegdrag åt alla möjliga håll för mig och där finns en K också. Det blir rundcheck på floppen och turn levererar ett av mina nötouts och jag har stegen klar, jag kör på 2,5/5 och har över 1k i stacken. En kille som jag skinnat tidigare och som verkligen är fiskaktig bettar ut 100 i potten som är på typ 300 och jag slår om pott direkt, han sitter stilla en stund innan han synar mitt bet på över 700...skitsamma vilket, jag kommer inte ihåg allt skit men det var ett stort jävla bet i alla fall och han ska inte syna det pottoddsmässigt sett. Han gör det i alla fall och rivern ger honom en K till så han får fyrtal! SÅ JÄVLA VIDRIGT! En pott på runt 2k till honom för idiotspel...usch fy blä...nu blir det inte kul att sova...f-tta...

Jag plockade i alla fall ut 2,5k i vinst nu så jag har plussast 6k den här veckan...alltid något men den där fiskjäveln skulle jag kunna döda...

Inga kommentarer: