fredag 9 januari 2009

Det kommer och går...

svårmodet och tungsintheten, just nu känns det inget bra alls men det är bara att bita ihop och låtsas som att det regnar eller något. Det är inte ofta jag känner mig helt oförstående inför något men den här gången är det verkligen så samtidigt som jag bara kan bli trött på mig själv för att jag ens bryr mig, varför förvänta sig saker från människor när man med största sannolikhet alltid ändå blir besviken? Själv är bäste dräng, that is the way it is...nog med svärta för ikväll dock...

Jag vet inte vad som tagit åt mig, om jag blivit så traumatiserad av det som hänt, men jag klarar inte ens av att spontanköpa onödiga saker längre...jag åkte faktiskt ut till Hälla och Siba där jag spanade in en PS3:a utan att köpa en, det är helt sinnessjukt. När jag åkte iväg var jag 100% på att köpa men väl där kom jag bara inte för mig, jag fick bara en massa tvivel i maggropen och det kändes inte rätt. Jag börjar bli sjuk, riktigt sjuk...det har nog aldrig hänt att jag ångrat ett spontaninköp av en pryl men nu har det alltså hänt, ni börjar inse vidden av min mentala instabilitet nu? Jag börjar bli allvarligt rädd för mig själv, har min materiella upptagenhet försvunnit eller vad är det frågan om? Ring psyk!

Helgen kommer att ägnas åt vila och softande, ingenting inplanerat och är inte ens säker på att jag mäktar med att lira poker på söndag men det vet vi ju alla att jag kommer att sitta där till slut ändå. Något roligt måste jag ju få göra här i livet... Tvättstuga måste bokas och genomlidas, städning bör väl genomföras också antar jag, fuck life is lovely...

Nej, jag går och gräver ned mig eller något...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla gubben, vad ska vi hitta på för att muntra upp dig?

Vad gillar du förutom poker och onani?

Koivulainen sa...

Att döda små djur...hehe, nädå, det är lugnt. Jag måste ju bara få ur mig skiten... :)

Plzd2beatU sa...

Spontaninköp är nöten för att känna sig glad en stund =)

Jag var iof redan rätt glad innan men jag lyckades ändå spontaninköpa nya datagrejer för en 10k idag... huga

Koivulainen sa...

Plzd2BeatU: Jo, jag vet ju det men jag mäktade inte med det idag av någon anledning. Jag har förlorat min manlighet... Oj, 10k, det var inte illa...plitjobbet måste vara välbetalt eller har du redan börjat smuggla in knark? :)