lördag 10 januari 2009

Idag fullföljde jag...

mina inköpsförsök av PS3:an efter många om och men, jag fick dock åka halva stan runt för att hitta en där Little Big Planet ingick. Elgiganten och OnOff betades av innan jag återvände till Siba för att dra affären i hamn, problemet var bara att de inte hade några filmer så jag fick dra till Media Markt för att inskaffa sådana. Självklart hade de slut på The Dark Knight som var mitt förstaköp så det fick bli Black Hawk Down istället så att jag hade i alla fall något att glo på, får väl lägga in en beställning på Discshop nu med lite gott och blandat. Det innebär ju att min DVD-samling kommer att få bytas ut mot Bluray varför jag kommer att sälja av allt jag har i princip...

Jag måste dra iväg till en polare och fylledricksnacka lite nu så fortsättning följer...

Inga kommentarer: