tisdag 13 januari 2009

Swettich...

Har precis grindat RB i en timme och svetten lackar, det är en ganska bra motionsform om man ändå kan jobba upp en fukt på kroppsytan måste jag säga. Det börjar ta sig sa mordbrännaren, jag får fortsätta min intensiva träning så kanske jag snart kan lyfta upp mig själv på expert-nivå på allvar. Jag såg att de har släppt lite Nirvana bl.a. på Marketplace Live så det blir nog att tanka ner det packet innan le grande Rock Band-party nästa vecka, ser banne mig framemot då jag kan behöva lite uppmuntran i vardagen just nu...men vi skulle ju inte gå dit mer så vi säger stopp och belägg, no more misery. Jag måste dock citera en viss Enrique Iglesias här: "You don't know how much it hurts when you fall asleep in my arms, if this dies before the morning comes I wanna run away"...ojoj...

Jag får gratulera Tomten till en fin femte plats i årsfinalen för SR igår kväll, 27k inkasserar han för besväret men det var ju lite synd att han inte la vantarna på förstapriset på 140k. Jag hade nämligen 1% i honom som kompensation för hans "påverkan" på mitt spel i söndagens GP men jag ska inte klaga, jag får ju hela 270 kr nu. : ) Skämt åsido, min andel skiter jag i för det hade bara varit jävligt trevligt ifall Tomten klonkat big time, han har ju dock i och med det här frirullat in drygt 51k genom att först vinna septembers månadsfinal och så gårdagens framgång. Stort grattis! GG o WP!

Bortsett från det är det inte så mycket nytt under solen, tog en kort tupplur här tidigare ikväll så jag lär inte kunna sova än på ett tag. Grattis mig...

Inga kommentarer: